Jäsenmaksujen laskutus

Henkilöjäsenet

E-laskun tilanneet henkilöjäsenemme saavat jäsenmaksulaskun suoraan verkkopankkiin. Muuten laskut toimitetaan Suomessa asuville henkilöjäsenille postitse tai sähköpostitse, ja ulkomailla asuville henkilöjäsenille laskut toimitetaan sähköpostitse. OmaPosti-palvelun käyttöön ottaneille lasku toimitetaan palvelun kautta.

Yhteisö- ja yritysjäsenet

Yhteisöjäsenet, jotka ovat ilmoittaneet meille verkkolaskutustietonsa, saavat jäsenmaksulaskun verkkolaskuna. Ellei verkkolaskutustietoja ole ilmoitettu, jäsenmaksulasku lähetetään yhteisöjäsenelle postitse. Yhteisöjäsenet voivat ilmoittaa verkkolaskutustiedot laskutusta varten meille sähköpostitse: toimisto@vuokranantajat.fi.

Sähköinen laskutus

Olemme vähitellen siirtymässä täysin sähköiseen laskutukseen. Kannustamme siis kaikkia jäseniä siirtymään sähköisiin laskutusvaihtoehtoihin (e-lasku, sähköposti, verkkolasku).

Henkilöjäsenet

Näin tilaat e-laskun

1. Tee e-laskusopimus omassa verkkopankissasi.
  2. Valitse laskuttajaksi Suomen Vuokranantajat ry ja lisää laskutustietoihin jäsennumerosi.
  3. Saat laskut suoraan verkkopankkiisi seuraavasta laskutusjaksosta alkaen.

Näin tilaat sähköpostilaskun

1. Kirjaudu omilla tunnuksillasi jäsensivuille
  2. Klikkaa oikean yläreunan kirjautumisikkunassa kohtaa ”Jäsentietosi”, ”Katso omia tietoja” ja avautuvan sivun alareunassa ”Siirry muokkaamaan tietoja”.
  3. Saat laskut suoraan sähköpostiisi seuraavasta laskutusjaksosta alkaen.

Yhteisö- ja yritysjäsenet

Näin tilaat verkkolaskun

1. Kirjaudu omilla tunnuksillasi jäsensivuille
  3. Saat laskut suoraan verkkolaskuna seuraavasta laskutusjaksosta alkaen. Voit myös lähettää yrityksen verkkolaskutustiedot sähköpostilla osoitteeseen toimisto@vuokranantajat.fi